Salam Perjuangan Buat Semua..!! "Jangan Biarkan ia Terus Berleluasa..." ( AJL 2009).

Isnin, 11 Januari 2010



Dalam menyebarkan dakwah dan menyampaikan information ilmiah dan sebagainya, kita bukan hanya perlu kepada semangat semata-mata, tetapi dengan ilmu adalah lebih penting untuk kita konsikan bersama orang lain, kini bebas dapat rasakan yang pada mulanya, apabila memasuki medan dakwah alam maya ini adalah satu cabaran yang hebat, bukan untuk keseronokan dalam meraih pandangan dan komen-komen sahaja. Dakwah alam maya ini bukan sahaja satu jalan tempat kita menambahkan ilmu pengetahuan malah dapat juga memahirkan kita dalam dunia penulisan. Dengan ini kini bebas agak terkilan dengan beberapa blogger yang merasakan dunia blog ini satu tempat untuk membuag masa dan pekara yang sia-sia. Jika kita manfaatkan sebaik yang munkin, ia akan menjadi satu wasilah dakwah yang terbaik masa kini , malah dapat juga menyatakan kebenaran yang sebenar dalam sesuatu pekara daripada kebenaran itu diselewengkan oleh pihak yang lain.

Ini pendapat pribadi kini bebas sendiri dan mungkin juga bertepatan dengan blogger lain, dalam kita iginkan sesuatu ilmu yang lebih baik dan nyata ianya tepat lagi benar, mestilah kita sendiri palajari dengan cara kita mengikuti pembelajaran berguru, bukan hanya menuntut ilmu dialam maya semata-mata tanpa merujuk kepada yang lebih benar. Banyak dikalangan kita hari ini hanya merujuk kepada internet dan menjadikan internet sumber utama rujukan mereka dalam mendapatkan ilmu, ini satu pandangan dan pekara yang amat tidak wajar.

Pada awalnya kini bebas terpanggil untuk berkonsi dengan pembaca semua untuk sama-sama kita membangkitkan semangat juang dalam diri bagi menegakkan agama Allah, “Berjuang Dijalan Allah” dengan itu, kini bebas iginkan satu semangat yang ada pada pejuang-pajuang Islam disamping menaikkan roh perjuangan dalam diri kita. Semangat perjuangan yang ada dalam diri pejuang Agama Allah bukan atas dasar semangat semata-mata tetapi degan kefahaman yang sebenar. Dahulunya pejuang agama Allah berjuanag dalam menegakkan Agama Islam dan kini kita hanya menyambung dan meneruskan perjuangan dalam meletakkan islam ditempat yang paling tinggi. Inilah cita-cita agung yang di impikan oleh semua pejuang-pejuang Agama Allah. Persoalannya , bagaimanakah kita akan dapat capai matlamat untuk meletakkan Islam ditempat yang paling tinggi?? Tepuk dada tanya iman….

Sehingga kini, kebebasan yang kini bebas terima tidaklah ada ertinya jika semua dikalangan kita hanya memikirkan sahaja masalah umat tanpa berbuat apa-apa khususnya diri kini bebas sendiri… Ayuh bagunlah kita tunaikan perintah Allah..!! Banyak sahabat-sahabat blogger yang lain membongkarkan kejahatan yahudi laknatullallah yang mana mereka tidak pernah leka dalam merancang untuk menguasai dunia. Hari demi hari ternyatalah penguasaan yahudi, ziones, dan kumpulan-kumpulan yang sewaktu dengannya telah menyebarkan dakyah-dakyah mereka khususnya di bumi tercinta (MALAYSIA).

Buktinya... AJL(anugerah juara lagu 2009) , jelas ternyata apa yang berlaku..
banyak lagi yang terdapat dalam blog-blog crew free our mind.(link)





Jadi...!!! tunggu apa lagi.. Jangan biarkan ianya terus berleluasa, jagan sampai keluarga kita terpengaruh dengan mereka semua. Dengan ini sangat besar menfaatnya dan diatas penulisan dan iinfomation yang diberikan. Moga-moga Allah memberikan nusrah(pertolongan) kepada kini bebas dan sahabat-sahabat yang lain dalam memberikan infomation terhadap kejahatan dan dakyah-dakyah kesesatan dari kumpulan (Illuminati, yahudi,zionis) yang sesat lagi menyesatkan. Ternyata mereka ini semakin jelas pegerakkannya dan juga kini pemikiran yang sesat mereka itu kian menular bagi meracuni pemikiran kita dan generasi akan datang. Kita sekarang tidak lagi boleh duduk diam diri… gunakanlah cara apa sekali pun agar mereka ini mesti dihapuskan demi Agama Islam yang tercinta.

Kini Bebas, mencari Realiti sebenar kehidupan...

0 ulasan:

Catat Ulasan