Palestin (Gaza) Hulurkan Bantuan... 'Doa' Qunut Nazilah

Selasa, 15 Jun 2010



Salam perjuangan buat sahabat2 yang berada di bumi ambia’ semoga kalian Berjaya dalam imtihan yang sedang dihadapi baik sahabat-sahabat dari Perubatan, kuliah, dan Qiraat. Semoga dengan berkat usaha dan semangat yang jitu dalam mengulang kaji pelajaran, sahabat2 semua insyaallah akan memperolehi kejayaan yang cemerlang.

Dikesempatan ini kini bebas sedikit isu mengenai susana dunia hari ini yang kini diselubungi oleh hiburan semata-mata sehinggakan leka dengan nikmat yang hanya sementara. Dunia sekarang dilema dengan suasan bola sepak piala dunia yang sedanag berlangsung. Kelekaan kita dengan suasana ini amat merisaukan hati, dengan pelbagai agenda pihak musuh islam agar ianya mendapat sambutan ramai, aduhai… siapa tak nak tegok bola..?? Piala dunia tu bai… bukan tiap-tiap tahun ader… emm, inilah yang akan melekakan kita semua daripada mencari nikmat yang hakiki. Tepuk dada Tanya iman…

Kini bebas terpanggil untuk menulis semua untuk menyatakan pandangan dan bicara hati yang meronta untuk mengutarakan seribu satu persoalan. Bebas ke belum ni?? Kini bebas ke?? Dilihat kepada masalah umat islam islam hari ini, ditindas dengan sesuka hati oleh musuh-musuh islam.

Ketahuilah dengan isu sekarang, Israel @ yahudi laknatuAllah yang menindas saudara-saudara islam kita di bumi palestin. Begitu mudah dunia yang dikuasai pihak zionis yahudi, menutup isu penindasan terhadap orang islam di bumi palestin. Sebiji bola sudah cukup untuk melekakan kita dari memikirkan saudara-seislam kita di bumi Palestin.

Pelbagai cara negara-negara islam cuba membantu dalam misi memberikan bantuan kepada penduduk Palestin yang menjadi pelarian dibumi sendiri. Bantuan yang ingin diberiban melalui jalan darat, jalan laut, ruangan udara, semua telah disekat oleh israel @ Yahudi LaknatullAllah. Hanya doa sahajalah yang akan terus sampai dan menjadi senjata yang tiada penghalang. Jagan lah kita lupa pada yang lebih berkuasa dan yang mengetahui segalanya. Amalkanlah Doa Qunut Nazilah dan Pohonlah pertolongan dari Yanag Maha Esa. Semoga Allah membantu dan memberikan Nusrah kepada Hamba-hamanya yang lemah. Selamatakan Bumi Palestin dari Israel @yahudi LaknatuAllah.

0 ulasan:

Catat Ulasan