Adakah dunia hari ini bebas tanpa diperintah ???(kini bebas tidak lagi bebas...)

Khamis, 7 Januari 2010



Salam bicara kepada semua… Persoalan dari beberapa komen blogger-blogger dan sahabat-sahabat seperjuangan, bebaskah kita sekarang..?? kembalilah kita kepada sejarah islam yang dahulunya ketika zaman pemerintahan khalifah uthmaniah yang merupakan zaman kegemilangan islam dan zaman kebangkitan umat islam yang bebas memerintah dunia dalam membawa panji perjuangan islam demi melaksanakan perintah ALLAH (Yanag Maha Esa). Hari ini, hanya ia menjadi sejarah buat umat islam seluruhnya, sesungguhnya membaca serta mengkaji sejarah islam merupakan faktor yang cukup penting dalam membentuk jiwa seseorang bagi menimbulkan kesedaran dalam memperjuangkan dan menyambung perjuangan dalam menegakkan (Daulah Islamiah) Negara islam yang sebenar. Semkin banyak pengkajian kita terhadap sejarah islam, maka sensitiviti dan perasaan kita terhadap apa yang berlaku pada agama islam (umat islam) seluruhnya akan semakin kuat dan tajam serta pekara yang menyedihkan dialami oleh umat islam semakin besar. kini kita dibongkarkan siapakah yang menguasai dan memerintah dunia yang hanya sementara, bila-bila masa sahaja akan sampai masa yang dikatakan Hari Kiamat!! Bermacam-maca tanda dan peristiwa menunjukkan hari kiamat hampir tiba!!

kita dibongkarkan dengan kenyataan dan fakta mengenai apa yang sebenarnya berlaku di seluruh dunia oleh para blogger dan web-web serta disebarkan melalui internet ke seluruh dunia mengenai Freemason (illuminati, zionis ) dan banyak lagi yang mereka semua tidak pernah henti merancang untuk menyebarkan dakyah-dakyah mereka serta memastikan dunia milik meraka. Jika pembaca sekalian yang merasakan ini adalah satu pekara yang tiada ancaman!! bersamalah kita menerima padahnya kelak, kesannya generasi akan datang yang kita tidak tahu apa akan terjadi. kesedaran tehadap gerakan mereka yang ingin menguasai dunia hari ini telah pun berjaya dengan bukti-bukti yang kita perolehi.





salah satu tanda mereka menyebarkan fahaman terhadap mereka dalam memerintah dunia.
Banyak lagi tanda penguasaan mereka dalam memerintah dunia.

Persoalannya apa tindakan bagi menyelamatkan situasi yang berlaku sekarang yang ramai lagi tidak mengetahuinya dan merasakan ini hanya kebetulan dan bukan hasil dari perancangan... sedarlah semua, bukan hanya kita yang beragama islam ditipu oleh mereka yang kini telah pun menguasai dunia bahkan seluruhnya kita dikuasai mereka (kumpulan yang diberi nama illuminati) yang disiarkan dan dibongkar satu persatu oleh THE ARRIVALS dalam youtube http://www.youtube.com/results?search_query=the+arrivals&search_type=&aq=0s&oq=the+arrivalls dan blogger-blogger http://holywar-efairy.blogspot.com/ dan web-web lain yang banyak memberikan bukti-bukti dan kesan perancangan mereka terhadap dunia.

Ayuh bangunlah semua kita hilangkan penguasaan mereka dan hapuskan mereka dalam dunia ini. Terjaminkan kegemilangan islam dan generasi yang akan datang dalam menerajui bahtera kehidupan mereka tanpa diracuni pemikiran dan fahaman illuminati dan zionisme yang telah pun meguasai dunia hari ini.??? Bersama kita fikirkan , tetapi bukan hanya memikir!! Diselaraskan dengan perancangan dan pelaksanaan serta sokongan. Pedulikan mereka, jangan terpedaya dengan segala anasir-anasir yang membolehkan kita terjurumus dengan mereka. Dalam soal ini siapa yang dipertanggungjawapkan untuk menghalang kita dan generasi akan datang dari terus dinodai dengan kefahaman yang salah dan menyesatkan ini. Tepuk Dada Tanya Iman??

Inginkah kita melihat generasi yang akan menerajui sesebuah Negara dengan kefahaman yang salah dan terus menyesatkan??? Inilah tugas kita yang ada sedikit kefahaman dan ada sensitiviti islam dalam meneruskan perjuangan yang di lakukan Baginda Nabi SAW dan para sahabat dalam menegakkan agama islam serta menjadikan islam itu terus dijulang. Bersama kita fikirkan altenatif untuk mrengelakkan fahaman-fahaman yang salah lagi ternya mereka telah pun berjaya menguasai pemikiran , pergerakkan dan jiwa kita umat islam dan seluruh dunia. Kini bebas sudah tidak bebas lagi tetapi tidak mustahil akan mengecapi nikmat kebebasan pada suatu hari nanti…

Bersama-sama ini kini bebas bawakan kepada pembaca gambar-gambar pengkhianat dunia yang mesti kita hapuskan..!!!











Dengan izinNYA kini bebas akan berkonsi maklumat dengan pembaca semua dalam membongkarkan lagi siapakah yang sebenar menguasai duni hari ini dan bebrsama-samalah kita berusaha untuk mengatur startegi dan perancangan. Ingatlah bahawa mereka tidak sesekali leka dalam menyesatkan umat islam. Kini bahang kebangkitan dari seluruh penduduk islam dalam memperjuangkan islam semakain terasa... Jagan biarkan segelintir sahaja yang memperjuangkan islam untuk memastikan panji perjuangan islam sentiasa ditegakkan...!! Jangan biarkan umat islam dan generasi yang akan datan terus disesatkan.... kini bebas akan terus mencari kebebasan..! Yakin dan percayalah hakikat sebenar hanya ALLAH yang Maha Esa sahajalah mengetahui dan berkuasa segala-galanya... Semoga kita dilindungi dari segala tipudaya syaitan serta dinaungi dari terpesona dengan kenikmatan dunia yang melalaikan dalam melaksanakan perintahNYA Amin....

Bertemu kini bebas dalam posting yang akan datang...

0 ulasan:

Catat Ulasan